2020-12-23 09:02:00

Međunarodni eTwinning projekt Radio Heritage

Ostavi trag o baštini

 

Učenici 8. b razreda naše škole uključili su se u međunarodni eTwinning projekt Radio Heritage. Autori projekta su Denis Vincek te Ankica Krajnik iz OŠ A. Kovačića iz Zlatara, a osim sudionika iz Hrvatske (OŠ Čazma, OŠ Novi Marof, OŠ Štrigova, OŠ Vidovec, OŠ Ludbreg, OŠ A. Kovačića Zlatar, Prva osnovna škola Ogulin, PŠ Bernarda M. Luketića Zagorje, Katolička osnovna škola Šibenik), u projektu sudjeluje i Osnovna šola i vrtec Apače iz Slovenije.

detalji su pod "opširnije", a fotografije u fotogaleriji

Sanja Biškup, prof.

Učenici će tijekom projekta istraživačkim učenjem steći znanja o vlastitoj kulturnoj baštini i upoznati kulturnu baštinu projektnih partnera te snimiti i montirati četiri radijske emisije posvećene baštini. Kroz to će se podići svijest o prihvaćanju sličnosti i različitosti među projektnim partnerima, a učenici i učitelji steći će kompetencije rada u novim digitalnim alatima.

Ciljevi projekta su upoznati vlastitu kulturnu baštinu,  a koristeći se digitalnim alatima učenici će upoznati i kulturnu baštinu partnera te u obliku zvučnih zapisa (radijske emisije) ostaviti trag o baštini i tako omogućiti da i buduće generacije budu s njom upoznate i nastave je dalje istraživati.

Aktivnosti u kojima će učenici sudjelovati tijekom nastavne godine 2020./2021.:

Ja sam e-siguran (učenici će upoznati pravila sigurnog ponašanja na internetu)

Ne varam i štedim (ova aktivnost bit će prožeta kroza sve aktivnosti jer će se učenici koristiti legalnim aplikacijama koje se mogu besplatno preuzeti)

Slažem priču (učenici će se upoznati te će upoznati gradove u kojima su njihove škole putem alata Jigsaw Puzzle)

Najljepši grozd (u rujnu i listopadu učenici će istraživati kako se u njihovu kraju bere grožđe; snimit će grozdove u vinogradima i fotografije urediti u alatu GIMP; izložba fotografija postavit će se u alatu Canva; u alatu Mentimeter birat će se najljepša fotografija; snimit će razgovor s autentičnim sugovornikom o tome kako izgleda tradicijska berba)

Kitimo bor ( u studenom i prosincu učenici će istraživati božićne običaje svojega kraja; snimit će razgovor s autentičnim sugovornikom; upoznat će se s alatom Google Sites i na mrežnim stranicama postaviti fotografije i priču o božićnim običajima)

Prepoznaješ li me (u siječnju i veljači učenici će se upoznati s osnovnim mogućnostima alata za obradu zvuka Audacity; snimit će razgovor s autentičnim sugovornikom kako je nekad bilo maskiranje za fašnik; fotografije s fašnika i priču objavit će na stranicama Google Sites)

Uskrsni zec (u ožujku i u travnju učenici će se upoznati s naprednim mogućnostima alata za obradu zvuka Audacity; istraživat će uskrsne običaje; snimit će razgovor s autentičnim sugovornikom kako se nekad slavio Uskrs; fotografije i priču objavit će na Google Sites)

Školski radio (u svibnju i lipnju učenici će montirati četiri radijske emisije o običajima koje su istražili).

Provjera zadovoljstva sudjelovanja u projektu provodit će se putem anketa u alatu Google Forms, a diseminacija na razini škola, županija te na nacionalnoj i europskoj razini.

U prvom polugodištu učenici naše škole uključili su se u projekt različitim aktivnostima:

Ja sam e-siguran (učenici su upoznali pravila sigurnog ponašanja na internetu)

Ne varam i štedim (ova aktivnost bila je prožeta kroza sve aktivnosti jer su se učenici koristili legalnim aplikacijama koje se mogu besplatno preuzeti)

Slažem priču (učenici su se upoznali te su upoznali gradove u kojima su njihove škole putem alata Jigsaw Puzzle)

To je naš projektni tim ( učenici su u digitalnom alatu Thinglink objavili interaktivnu fotografiju projektnog tima)

Najljepši grozd (u rujnu i listopadu učenici su istraživali kako se u njihovu kraju bere grožđe; fotografirali su grozdove u vinogradima i fotografije uredili u alatu GIMP; postavljena je izložba fotografija te se birala najljepša fotografija; učenici su snimili razgovor s autentičnom sugovornicom o tome kako izgleda tradicijska berba te su montirali radijsku emisiju Klompotec)

Kitimo bor ( u studenom i prosincu učenici su istraživali božićne običaje svojega kraja; snimili su razgovore s autentičnim sugovornicima; upoznali su se s alatom Google Sites i na mrežnim stranicama postaviti fotografije božićnih drvaca i priču o božićnim običajima).

Poveznice na projekt:

https://twinspace.etwinning.net/122932/home

Slažem priču (odakle dolazimo):

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1322397

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0bf9d1d30773

Ja sam e-siguran:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1106985

To je naš projektni tim:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1528265

Radijski zapisi – kako se nekad bralo grožđe:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1089911

Postavljena je izložba najljepših fotografija grozdova koje su snimili i za natjecateljsku izložbu postavili učenici svih škola u projektu:

https://www.google.com/url?q=https://sites.google.com/view/radio-heritage/biramo-najljepsi-grozd&sa=D&ust=1603745200393000&usg=AFQjCNGJMDtGxet9S40HGdesbl8BAQVWJA

Evaluacija nakon provedene aktivnosti Običaj branja grožđa:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1132434

Radijski zapisi o Božiću i adventu:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1220097

Kolekcija naših božićnih jelki:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1254574

Evaluacija nakon provedene aktivnosti Božićni običaji:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1319757

 

Sanja Biškup, prof.


Osnovna škola Vidovec