CARNet Helpdesk - kome se obratiti ukoliko imate probleme vezane za upise?
Potrebno je uzeti u obzir da za vrijeme e-Upisa Helpdesk zaprima upite i za druge sustave (e-Dnevnik, e-Matica) stoga se preporuča kod svakog upita navesti da se radi o upisima uz sljedeće podatke:
- ime i prezime
- korisničku oznaku
- kontakt telefon/mobitel
- detaljan opis problema uz sve informacije za koje kandidat smatra da bi mogle pridonijeti bržem rješavanju upita.
Također je važno naglasiti da ako učenik ima poteškoće u sustavu (posebno ako se radi o krivim ili nepotpunim podacima) treba se javiti svom razredniku u osnovnoj školi koji ima mogućnost izmjene. Ako razrednik naiđe na poteškoće preporuča se da povratno nazove CARNetovu Podršku obrazovnom sustavu jer ima uvid u veći dio sustava od samog učenika.
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |